środa, 9 marca 2016

#64 Skrzyneczka z czołgiem


Dla odmiany W MĘSKIM WYDANIU :)
Niby prosta skrzyneczka, ale bardzo długo nad nią pracowałam. Po drodze było kilka poprawek, rozjaśnianie, cieniowanie, patynowanie, itd. Efekt jest taki, jaki sobie zażyczył właściciel skrzynki. Będzie w sam raz na małe buteleczki z preparatami do modelowania czołgów.

Fajnie jest mieć w domu modelmaniaka :) Zawsze doradzi swoim wnikliwym okiem i podpowie coś ciekawego :) Na przykład, jak zrobić kalkomanię przy użyciu takich substancji, których nigdy bym sobie nie wymyśliła (nie umiałam jeszcze robić transferów)!
Tutaj przykłady: 
KLIK



Na dole skrzyneczki umocowałam okucia. Prawda, że wygląda teraz jak wiekowa skrzynka? :)

Nikoszka jak zwykle zmęczony :)

Skrzyneczka jest świeżutka, jeszcze pachnie lakierem i patyną! Ale szybciutko ją publikuję, bo dopiero dziś przyuważyłam ciekawe wyzwanie, do którego zgłaszam pracę:



PS. Moja bombka z aniołkami wygrała w konkursie na pracę roku na blogu: STARE PIANINO. Dziękuję za głosy!!

PS. Czy ktoś zgadnie jaki to model czołgu na skrzynce? :)

19 komentarzy:

  1. Na czołgach się nie znam, dla mnie czołg to czołg ;), nie mam więc zielonego pojęcia co to za model, ale skrzyneczka bombowa! Wygląda jakbyś znalazła ją w jakimś starym czołgu. Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach te czołgi :) U mnie też pojawił się ich temat :) Skrzyneczka czadowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna skrzyneczka, bardzo fajny motyw:) a piesiałek superowy ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skrzynia fantastyczna ale psiak mnie rozbroił, cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  5. No skrzyneczka iście dla prawdziwego mężczyzny! Świętny pomysł. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  6. skrzyneczka rewelacja, fajna i pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia, co to za czołg ale moj syn to by wiedział. SWietna skrzynka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczka bardzo stylowa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna skrzynka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Nie jeden Pan by chciał taką skrzyneczkę na swoje drobiazgi. Bardzo podoba mi się cieniowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, z czołgiem jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :-) Skrzyneczka jest naprawdę wow .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :-) Skrzyneczka jest naprawdę wow .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeny!! Niesamowite uczucie wygrać :) Dziękuję za tyle miłych komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:) Dla facetów chyba znacznie trudniej jest coś zrobić nisz dla dziewczyn, gratuluję skrzynia wyszła Ci super:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...